Článek
nahled_B

Béčko nenavázalo

Na druhý turnaj zajíždělo béčko do Morkovic, kde pořádala Kroměříž. Vzhledem k menším absencím, jsme si vypomohli dvojicí Michal Losa, Jura, kteří hráli velmi dobře. Vcelku tragický byl ovšem na tomto turnaji výkon rozhodčích. Dvojice Zavadil, Filipčík by se hodila spíš na hokejové kluziště. Nutno říci, že i náš výkon se s prvním turnajem nedal srovnat.
Vydáno: 7.10.2007 13:52 | Muži B | Autor: Jenda Perla | Přečteno: 563x

SPA Gullivers Sokol Brno I – Bulldogs Brno B 0:1 (0:0, 0:0, 0:1)

Vyloučení: 0:0

Buldoci nás po většinu zápasu tlačili. Byli rychlejší ve všech herních činnostech a nás musel několikrát velmi dobře podržet šampónek Kubus v bráně. Jistě chytal střely z dálky a dorážky i za cenu vlastní bolesti. Nakonec skončil s pěkně naraženým palcem. Když už jsme se od druhé třetiny začali občas dostávat do protiútoků a nezbrzdili je hned v začátku, zaúřadoval v soupeřově bráně velmi dobře chytající Babíček.

Zápas rozhodla chyba naší obrany. Ivo nechal kolem manťáku projít borce, který z rohu přihrál vzduchem Michecem úplně opuštěnému hráči, který v brankovišti ze vzduchu doťukl míč do prázdné brány. Kubus se bohužel nestihl přesunout. Zbývalo 8 a půl minut do konce. Snažili jsme se vyrovnat, pár posledních minut jsme konečně dokázali udržet míč na hokejkách, ale nic z toho nebylo.

Náš výkon v tomto zápase rozhodně nebyl ideální. Naštěstí jsme dokázali alespoň zarputile bránit. Rozhodčí v první a třetí třetině připískávali Buldokům, co na jedné straně pískli, na druhé ne. Naprosto výsměšné bylo jejich odpískání zdržování hry. Při tažení na mantinelu a bez předchozího upozornění. Ve druhé třetině byl jejich výkon jakž takž vyrovnaný.

Drobnou útěchou pro Kubu může být (kromě stále držícího účesu:), že díky jedinému obdrženému gólu vyhrál sázku nad Meldou. Tímto tedy apeluji na našeho “veterána“, aby na středeční trenál dovalil slíbenou Kofolu, hezky nás teď měsíc, budeš napájet ;)


1.FbC Bedea Kroměříž – SPA Gullivers Sokol Brno I 8:4 (3:1, 3:0, 2:3)

Góly: 14. Losa (-), 36. Dan (Pavel), 40. Ortézák (Michec), 44. Losa (Mira)

Vyloučení: 3:3 10. Ivoš (2), 24. Jura (2), 29. Mira (2)

Využití: 1:1

Upřímně musíme přiznat, že jsme hráli příšerně. Nedokázali jsme se vyrovnat s hokejovou tvrdostí soupeře, kterou rozhodčí nepochopitelně pouštěli. Zezačátku zápas vypadal, že budeme tlačit a Kroměříž mlátit. Bohužel jsme v polovině třetiny udělali tři hrubky v obraně, které Kubus už nestihl uhasit. Své další zbytečné vyloučení si mezi góly odseděl Ivoš, který se nechal strhnout hokejovo hrou soupeře a poslal protihráče za manťák. Přesilovku jsme naštěstí ubránili. Na třetí gól v naší bráně pak rychle odpověděl Losa krásným samostatným únikem, zbržděním a střelou z otočky, na kterou golman nedosáhl. Na konci první třetiny Kubus schytal další rány a odneslo to koleno. Takže do druhé třetiny jsem musel nastoupit já.

Po pár závarech přišel první blbý gól, kdy nahození téměř od půlky prošlo k tyčce do brány. Další góly přišly z dorážek a zmatků v obraně. Opět se o nich rozhodně nedá říct, že by byli nechytatelné. Rozhodčí mezitím dosti scestně vyloučili Juru, který sice zezadu, ale bez kontaktu s hokejkou vypíchl protihráči míček. Rozhodčí, který stál přímo před tím a vše pohodlně viděl, nezapískal. Hvizd se však ozval od druhého z dvojice, který nemohl přes minimálně tři hráče nic vidět. Na dotaz, proč kolega píská fauly, když na ně nemůže vidět, mi bylo řečeno, že se prostě stane... To je sice pravda, rozhodčí je jen člověk, ale není nic snažšího, než si ve dvojici říct, že to tak nebylo a vyloučení odvolat. Tuto vymyšlenou přesilovku jsme již bohužel neubránili. Soupeř hrál čím dál hokejověji, držel za ruce, záda, pošťuchoval. Rozhodčí fauly nepískali, a když už, tak velmi vtipně jenom nám. To neunesl Mira, který nás tak za nesportovní chování potřetí poslal do čtyř. Naštěstí soupeř asi po minutce vyrovnal početní stav. Z poloviční přesilovky však nic nebylo.

V 6. minutě třetí třetiny pak Pavel lobem z volného úderu v našem rohu našel za soupeřovou obranou zapomenutého Dana a ten doťukl míč do sítě. Jeden z mála krásných okamžiků v tomto zápase. Ani ne za půl minuty se však opět předvedli rozhodčí. Soupeřem vyhozený míček obrana nezvládla rychle zpracovat či alespoň odpálit, mezi Ivoše s Peťou naběhl hráč soupeře, přímo hokejovým nadzvedáváním hole na dvě minuty se dostal k míči a napálil ho do protějšího vinglu. Nikdo jsme samozřejmě nečekali, že by rozhodčí mohl gól uznat. Stalo se. Rozběsněný Ortézák vypadal, že mění florbal za kickbox, a kdyby nebyl odvlečen na lavičku, rozhodčí by asi zápas nedopískal. Na otázku, jak může uznat gól, kterému předcházel tak evidentní faul, jsem byl poslán pryč, s odůvodněním, že nejsem kapitán. To sice nejsem, ale na slušnou otázku se dá i slušně odpovědět...

Po tomhle šoku, jsme se sice vzpamatovali a začli soupeře trochu přehrávat, i když náš výkon stále zrovna ideální nebyl. Neustále tvrdé bránění a nepískané fauly nás však do příliš šancí nepustili, a když už, tak se docela rozchytal soupeřův golman, nebo jsme šanci sami zazdili. V přesilovce se sice konečně trefil Ortézák a v závěru opět ještě Michal Losa, ale šlo už jen o kosmetické úpravy skóre.

Zápas jsme si sice svými chybami prohráli sami, ovšem nad hrou Kroměříže a výkonem rozhodčích se dá jen nechápajícně kroutit hlavou. Možná by stálo za to, vysvětlit jim rozdíl mezi hokejem a florbalem.


7.10.2007 15:39[ 1 ] Dali
Pěkně řečeno Jeníku, ale obávám se, že na takový styl hry si spíš budeme muset zvyknout než apelovat na "rozhodčí", oni se moc nezmění a těch skutečných Rozhodčí je jako šafránu. Jo a když jsem se po zápase ptal, jestli příště nedáme pro změnu florbal, bylo mi řečeno že ne...
7.10.2007 16:43[ 2 ] HONZA *7*
Kucíííí hlavy vzhůru, aspoň jste si zahráli florbal, hokej, hokejbal, judo a zakončili to fotbalovým výsledkem 0:1
7.10.2007 18:23[ 3 ] Melda
No koukám že otážečka je zodpovězena: HRALI JSME ŠPATNĚ, ALE PROHRÁLI NÁM TO ROZHOČÍ CO? Samozřejmě pro kofolu už běžím... a ještě jedna připomínečka minule jsem byl kouzelník, dnes jsem veterám no dobrá i s tím se dá žít.....
7.10.2007 20:36[ 4 ] Jenda
Já sem nikde neřekl, že za to můžou rozhodčí. Náš výkon stál za ... a nemyslím si, že by lepší výkon rozhdčích přinesl jiný výsledek. Prohráli sme si to sami. Akorát jsme si to mohli i třeba užít jako florbal, kdyby rozhodčí za něco stáli...
Jinak čekal sem, že ve vyšší soutěži už bude takovýchto hokejistů méně a rozhodčí kvalitnější, spousta borců co znám, co mají třeba licenci F, by to zvládli podstatně lépe. Toť můj názor. Jinak ohledně kvality sem byl asi příliš naivní ;)
Příště si zas vymyslím něco novýho Meldu, přece se nemůžu v článcích opakovat ;)
8.10.2007 09:26[ 5 ] sali
Pánové soudím že na tvrdou a důraznou hru si budete muset zvyknout (i když Bedea jsou vyhlášený řezníci) a sami zvýšit důraz v soubojích, což je hlavně o fyzičce. Ale pro borce co za 12 minut dají 3 kiláky žádnej problém : ))) Čím vyšší soutěž tím tvrdší hra, navrhuju pár přáteláků proti áčku, aby se kluci co byli zvyklí na měkou 6.ligu trochu otrkali. Doufám že se nikdo nenaštve ale skok o 2 soutěže nahoru je velkej. Jinak rozhodčí jsou dlouhodobý problém, ale když si budem pořád jenom stěžovat tak budem za uplakánky - takže dotaz: máme v B týmu nějakého rozhodčího? aby pozvedl úroveň : ) jestli se nepletu tak ne...
8.10.2007 09:50[ 6 ] Jenda
to Sali: Sám pískám. Máme éčko. Jinak bych si netroufl takto kritizovat. Akorát nejsu psaný na SPA. Jo, určitě máš pravdu v tom, že je potřeba zlepšit fyzičku a vlastní důraz. Jinak kvalitativně jsem naopak čekal větší skok. Jinak rozhodčí, vím že nářky to nespraví a jak už sem říkal, nejspíš bysme stejně prohráli, ale kvalita by se zlepšit mohla, a to se nestane jinak, než že na to budem jako tým tlačit. Takže dle mého názoru by ani stížnost nebyla marná. Protože pokud si o tomhle páru celá Morava povídá, jak pískaj strašně, ale oficiálně se k Šímovi nic nedostane, tak oni prostě dál ty soutěže pískat budou.
8.10.2007 09:58[ 7 ] Bořek
Souhlas se Salim pánové - moc se mi nelíbí plakání nad výkony rozhodčích, když 90% z vás nezná ani pořádně pravidla. Nic ve zlém, ale tento článek vypadá trochu jako "zpráva delegáta". Příští týden budou pískat tito rozhodčí pravděpodobně i nám, takže uvidíme...
8.10.2007 10:09[ 8 ] Jenda
to Bořek : O sobě si troufnu říct, že pravidla znám :)
Jinak pokud vím, tak první turnaj vám pískala právě tahle dvojice a v článku a diskuzi ste na ně nadávali taky pěkně, ne-li víc ;) Opět opakuju, prohru na ně nikdo nehází :)
Jinak myslím, že na to, jak moc by se o rozhodčích dalo mluvit, tak je zmiňuji docela málo :)
8.10.2007 10:12[ 9 ] Jenda
Omlouvám se, pískal céčku, ne áčku, teď sem si to kontroloval.
8.10.2007 10:21[ 10 ] Bořek
to Jenda: Jak říkám, příští týden by nám měli taky pískat - jestli to bude opravdu tak zlé, tak se Šímou promluvím...
P.S. Stejně si myslím, že by se neměly výkony rozhodčích rozebírat v článku (tady z toho reportu si nezaujatý čtenář odnese pouze dojem z toho, jak špatně pískali)!
8.10.2007 10:33[ 11 ] Jenda
OK, příště omezím, ale myslím, že sem tam dost zdůraznil, že jsme hráli příšerně sami a vyloženě jsem napsal, že by jsme stejně nevyhráli. Jen by ten zápas alespoň za něco stál, člověk si může užít i prohru, když ten zápas je dobrej.
8.10.2007 13:24[ 12 ] sali
Mě teda hned nedošlo že je to TEN "Zavadil" co pískal i nám, tak teda upřímnou soustrast ten pán je hrobař : )
8.10.2007 13:35[ 13 ] Melda
Jeníku, neboj na kvalitě se stale pracuje a příště už jedu tak to musí jít přece nahoru né((((((((((
Sali a Bořku souhlas s váma k rozhočím se nevyjadřovat je super, ale jde to?
8.10.2007 15:36[ 14 ] Dan
Díky Jendo za článek. Podařil se i přes všechny kritiky. Jen tak dál hochu...
8.10.2007 15:41[ 15 ] Dan
to Melda: Kouzelníku, doufám, že máš v rukávě nějaké mocné zaklídnadlo, které nám snese klid na hokejky. Včera to nějak nevypadalo...
Že by s tím měla něco společného manželka...??? ;)
8.10.2007 17:10[ 16 ] Bořek
Meli, tobě přeci dělá problém nevyjadřovat se ke všemu-:).
8.10.2007 20:32[ 17 ] Jenda
Díky Dane.
Osobně nemám rád takový ty stesky, že nám rozhodčí prohrál zápas. Už jen proto, že sám pískám a chyba se prostě stane každýmu. Ale tohoto typu kritizování jsem se naštěstí nedopustil. Jinak si myslím, že pokud píšu článek o turnaji, tak bych se měl vyjádřit ke všemu, co k tomu patří, včetně rozhodčích. Slušně samozřejmě, což se také stalo :)
Jinak Boři, díval sem se na rozpis, vám píská Zavadil, ale s jiným Filipčíkem, má tam jinou iniciálu křestního.
9.10.2007 10:21[ 18 ] Melda
Dane: no samozřejmě že za všechno muže žena to bys mohl vědět a jejikož odměna nebyla tak co bych se snažil a být stále lepší než ty a kluci mě pořád neba. A taky vás musím držet v naději né...

Jeníku: Musím tě ještě pochvalit za článek a ne jenom kritizovat ještě že máme někoho kdo ho napiše dik JENÍKU.

BOŘO: koukám žes mě konečně prokoukl to jsem nečekal po tak dlouhém době. No mohl bych být bez remcání? Já ti povím že neé ale doufám že si časem zvykneš. A budeš to brát s rezervou.(((((
9.10.2007 16:39[ 19 ] referee from Mars
:D:D:D:D:D.....E vysoký to postavený rozhodčí
9.10.2007 23:58[ 20 ] Dali
referee from Mars: Zdar Marťane, je ale pořád lepší být rozhodčí E než Debil (nic proti panu Z...)
10.10.2007 10:50[ 21 ] Jenda
Navíc jestli se nepletu, tak pan Zavadil má Déčko :)
10.10.2007 22:51[ 22 ] referee from Mars
jen jsem chtěl ještě víc rozproudit debatu:P...s panem Zavadilem nejsou nikde dobré zkušenosti:)

Přidat nový komentář:
Jméno:
Email:
Zavřít značky
NÁPOVĚDA:
Ochrana proti spamu: Jedna a jedna jsou dvě? (ano/ne)